субота, 19 квітня 2014 р.

Модуль 12

Ось і закінчилося наше навчання.
  З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде отриманий мною досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів.
    Крім того, мій досвід навчання кожного разу змушує мене переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності. Bчусь з розумінням ставитись до того, що не кожен учень може відразу зробити так, як мені хочеться чи вивчити те, що вимагає від нього програма..
   На уроках учні і вчителі знаходяться під певним тиском розрозблених кимось критеріїв оцінювання, а в методі проектів вчитель і учні самостійно можуть визначити обсяг роботи, вимоги до її якості, темп просування тощо.
    Шкода, що не можна працювати так постійно - забезпечуючи кожному учню індивідуальний темп навчання, посильний обсяг роботи.

    Вчитель-фасилітатор - це основна роль вчителя майбутнього, цьому не вчать у ВНЗ, тому участь студентів педвузів у навчанні за цією програмою має бути обов"язковою. Втім, технології розвиваються тепер так стрімко, що вчитель і сам має навчитись визначати свої освітні потреби, враховувати вимоги часу.

пʼятниця, 18 квітня 2014 р.

Модуль 11


Сьогодні ми створювали опитувальник для перевірки знань з теми, працювали з блогами, з документами для спільного редагування, редагували власні вікі-сторінки.
На мою думку використання методу проектів надихає учнів до навчання, дає імпульс до взаємонавчанняя та співпраці і забезпечує можливість розвивати в учневі складні уміння та навички: мислення вищих рівнів, вирішення проблем, вміння ефективної організації спільної діяльності та більш ефективно спілкуватися.

   Вважаю, що для багатьох учнів привабливість застосування методу проектів пов'язана з набуттям досвіду,
пов’язаного з реальним життям. Іншими словами, учні виконують дії фахівців, що працюють в галузі конкретної професії чи фаху. Коли вони створюють публікацію, розробляють мультимедійну презентацію, використовуючи при цьому аналіз, учні беруть участь в реальній діяльності, що виходить за межі навчання у школі і це прекрасно.

четвер, 17 квітня 2014 р.

Модуль 10



У цьому модулі я зробила такі висновки:
  учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні,

важливе місце займає диференційоване навчання.

 Я краще зрозуміла як допомогти своїм учням стати

самоспрямованими в навчанні, Тепер спробую урізноманітнити

 методи та форми , обовязково візьму до уваги 

запропоновані нам сьогодні форми самоспрямування

 учня. Я зрозуміла, що задоволення навчальних потреб

 учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення,

 щоб вони стали впевненими та незалежними .

Сподіваюсь, що з цим завданням я впораюсь.

середа, 16 квітня 2014 р.

Модуль 9

Під час вивчення цього модуля ми обговорювали створені приклади учнівськийх робіт  та засоби їх оцінювання.
  Група детально проаналізувала  питання диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівськох самоспрямованості у навчанні.

  Ми вносили зміни у план вивчення теми, почали планувати інстуктивні матеріали для навчального проекту.  Працювали також над створенням навчальних матеріалів для успішного навчання. Виробили стратегію допомоги учням у здобутті ними самоспрямованості у навчанні.

вівторок, 15 квітня 2014 р.

Модуль 8

 У цьому модулі я  дізналася;

  •   як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,
  •  навичок мислення вищих рівнів та для рівня розвитку в учнів навичок 21 століття
  •   як оцінювати засвоєні учнями знання упродовж проекту. 
  • Мені вдалося спроектувала свою систему оцінювання на основі засобів оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». 
  •  Я переглянула  свій приклад учнівської роботи, внесла  до нього потрібні зміни. 
  •  Ми з колегами поділилися прикладами учнівських робіт. Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання. Доопрацювали навчальний план.

понеділок, 14 квітня 2014 р.

Модуль 7


 


В цьому модулі ми  з’ясували, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміли призначення Основних запитань проекту, а саме: 

 правильно формулювати Основні запитання проекту ,бо ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним. 

  Постановка запитань, що інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається. А коли запитання допомагають учням побачити зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям, навчання набирає для них більшого сенсу. 

   Навчання за методом проектів спрямоване на вирішення проблем, спонукає учнів до вивчення базових концепцій та принципів наукової дисципліни. Діяльність учнів у проекті передбачає проведення ними самостійних досліджень та продукування нового знання.


субота, 12 квітня 2014 р.

Модуль 6

  В даному модулі ми знайомилися з інтернет технологіями, які можна і необхідно використовувати в навчальному процесі, такими як: спілкування на форумах і чатах, ведення блогів, вікі сторінок. Застосування зазначених технологій в навчальному процеі є дуже ефективним, оскільки ми залучаємо учнів до всесвітньої мережі інтернет, інтернет спільноти та, окрім безпосереднього вивчення теми уроків, ми навчаємо їх можливостям передових інформаційно-комуникативних технологій.